![May be an image of text](https://scontent.fuln2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-0/p180x540/189274918_914004459163859_1980544814353926293_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=rzCma8jOz2QAX8skVq6&_nc_ht=scontent.fuln2-1.fna&tp=6&oh=9ffe00458cca61dac662e95da8f585df&oe=60CA1801)
Нийт дуудлагын дийлэнх хувийг ЭМД-ын шимтгэл төлөлт, иргэний овог, нэр зөрсөн, 2021 ЭМДҮЗ-ийн 03 дугаар тогтоол болон вакцинжуулалттай холбоотой асуултууд эзэлж байгаа бөгөөд Хэрэглэгчтэй харилцах төвийн 5 оператор зэрэг иргэд, даатгуулагчдад зөвлөгөө, мэдээллийг өгч ажиллаж байна.
Түүнчлэн бид нэг ч иргэний дуудлагыг алдалгүй авч, асуудлыг нь шуурхай шийдвэрлэхийг зорьж ажилладаг. Та шугам чөлөөгүй үед манай лавлах утсанд холбогдсон үед Call canter цахим системд бүртгэгдэн операторууд таньруу эргэн холбогдож хэрэгтэй мэдээллийг тань өгөх юм.